top of page

Roey-Tribute

ציבורי·4 חברים

חבר הכי טוב שאפשר לבקש

כותב עכשיו על רועי היקר ז״ל ולא מעכל את זה עדיין למרות שעבר כבר כמעט חודשיים מאז

לא יודע מה להגיד כי אין לי מילים מגיל קטן אתה החבר הכי טוב שאפשר לבקש , אי אפשר לספור או לחשוב על כל הדברים שעברנו יחד או הדברים שתכננו לעתיד

אתה אחד שיודע גם לתמוך וגם לחזק גם בזמנים הקשים ומצד שני יודע להרים ולצחוק כשצריך , סתלבטן כזה שאי אפשר לא לאהוב , גיבור ישראל מפקד משכמו ומעלה , כל המשפחה והחברים כבר חודשיים חושבים רק עליך ויודעים שהיית רוצה שנמשיך הלאה (וכנראה צוחק עלינו עכשיו) אבל זה לא פשוט , היית גבר אמיתי , חבר מטורף , בן אדם מדהים שמור עלינו מלמעלה , מקווה שכל החרא הזה ייגמר נוכל לתת לך את הכבוד הראוי לך

למרות שזה בחיים לא יהיה אותו דבר שנשב ולא תהיה שם

אבל תמשיך לחזק אותנו כמו שחיזקת אותי שם אוהב אותך אחינו

דבירוני😉

47 צפיות

אתה איתי תמיד מחייך וצוחק שם למעלה

רועי חיים שלי אני באמת לא יודעת מאיפה להתחיל אני כבר שלושה חודשים מנסה להסביר לאנשים איזה בנאדם היית ומי היית בשבילי ולהראות לאחרים את הצד בך שרק אני זכיתי לראות הצד שיישאר רק שלי לתמיד. אתה היית המתנה שלי כל יום בשלוש שנים האחרונות, אתה הבנאדם הכי חשוב לי בחיים לימדת אותי לאהוב לימדת אותי להנות מכל רגע ומהדברים הקטנים למדת אותי לראות את הטוב בכל סיטואציה אתה היית ותמיד תהייה הכי טוב, לא השווצתי בך מספיק הבנאדם עם הלב הכי גדול והכי יפה התשומת לב לפרטים הקטנים מי יבחן לי עכשיו את הלק לפרטי פרטים ויתן לי ציונים מי יאיים עלי שאם אני לא אחייך הוא ירביץ לי


מי יתלהב עלי על כל דבר קטן על זה שטעמתי אוכל חדש או על זה שהורדתי חמש שניות בריצה


אין לי מספיק מילים לתאר אותך שום דבר לא מספיק להראות מי אתה, אתה אכפתי כל כך אף פעם לא וויתרת…


52 צפיות

סיור סליחות וטעות בדרך

סיפור ששיתף אותנו @liel.afuta


קצת לפני שפרצה המלחמה, הגדוד ארגן סיור סליחות, ורועי היה המפקד עלינו באותו הסיור, הגענו מהבית וחזרנו באוטובוס אחרי הסליחות לבסיס


היינו ערים ואפילו שרנו שירים בדרך חזור, רועי היה זה שכיוון את הנהג, ובטעות, כיוון את הנהג דרך כביש מאוד קרוב לגדר, כביש שאסור לעלות עליו בלי ציוד לחימה מלא


שהגענו לבסיס גלינו שהקפיצו את כל הגזרה כי חשבו שקרה משהו, ורועי כמו רועי לא רצה שיגידו לנו משהו או שיעשו בעיות, ופשוט אמר לחיילים שלו, שאם שואלים כולם ישנו והנהג נסע עם ״וויז״


36 צפיות

תודה על כל הזיכרונות הטובים

רועי אחי היקר , אני כותב ולא מאמין שאני עושה את זה , דבר ראשון אני רוצה שתדע שאני בתוך פאקינג עזה ושכל מה שאני עושה פה זה בשבילך , האיקס החולייתי הוקדש לך וחלום שלי שזה הבן עוולה שפגש אותך , שתדע שהייתי משלם כל סכום בעולם בשבילך לשבת איתך ולעשות את הצחוקים שלנו כמו שהיינו עושים בחדר במכינה שהיינו בחדר משלנו אתה עם המצעים של ביתר והצעיף של הפועל שלי והמקרר עם השניצלים הקפואים שלך והלדים בתקרה ובין אם זה להיפגש בחמישי בשוק או בגרגא שסוף סוף הצלחתי להביא אותך לשם .


אני רוצה לומר לך תודה על כל הזיכרונות הטובים , הצחוקים , הדיבורים בשעות לא שעות , על הייעוצים ממך כי באמת היית הבן אדם הכי חכם שהכרתי בכל תחום בחיים בין אם לימודים , תורה , ספורט . תודה על שפתחת אותי למעגלים חדשים לסלה , לקמינסקי , ברדש וליאב .


אני מתגעגע לילד האמריקאי…



32 צפיות
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page