חבר הכי טוב שאפשר לבקש
כותב עכשיו על רועי היקר ז״ל ולא מעכל את זה עדיין למרות שעבר כבר כמעט חודשיים מאז
לא יודע מה להגיד כי אין לי מילים מגיל קטן אתה החבר הכי טוב שאפשר לבקש , אי אפשר לספור או לחשוב על כל הדברים שעברנו יחד או הדברים שתכננו לעתיד
אתה אחד שיודע גם לתמוך וגם לחזק גם בזמנים הקשים ומצד שני יודע להרים ולצחוק כשצריך , סתלבטן כזה שאי אפשר לא לאהוב , גיבור ישראל מפקד משכמו ומעלה , כל המשפחה והחברים כבר חודשיים חושבים רק עליך ויודעים שהיית רוצה שנמשיך הלאה (וכנראה צוחק עלינו עכשיו) אבל זה לא פשוט , היית גבר אמיתי , חבר מטורף , בן אדם מדהים שמור עלינו מלמעלה , מקווה שכל החרא הזה ייגמר נוכל לתת לך את הכבוד הראוי לך
למרות שזה בחיים לא יהיה אותו דבר שנשב ולא תהיה שם
אבל תמשיך לחזק אותנו כמו שחיזקת אותי שם אוהב אותך אחינו
דבירוני😉


